Strakonice- plavečák

31. července 2008 v 17:53 | Šárka |  Den za dnem
Svítíčko slunilo ehh totiž sluníčko svítilo a bylo nesnesitelné vedro. Co jiného se dá dělat než to, že vyrazíme na plavečák. Ráno v pul 9 jsme již stepovali na nádraží a čekali na vlak do Strakonic. Vlaky jsem měla jako vždy nastarosti já.Sedli jsme si do první třídy, nikde jinde nebylo místo a průvočí stejně nepřišel. Než otevřeli plavečák, museli jsme si sednout na lavičku a koukat na nějaký kluky, co se snažili dělat triky na kolech. Zábavné. Nemohla jsem si vzít fotátk, což mě znepokojovalo, tak mi Terka pujčila mobil a já fotila. Vevnitř jsme si našli místo a hned si přivlastnili 2 lavičky, já prohlásila:,,Je vidět, že jsme z Protivína. První co uděláme, když přijdem je, že kradem." Rozložili jsme naše osušky, namazali se a hurá do vody. Och, super to bylo! Jeden bazen byl velkej a vyhřívanej, další byl s tobogánem, na kterém jsme se mimochodem dost vyřádili. Potkali jsme tam holky z házený jak z Písku, i ze Strakonic. Jak je ten svět malej. Nejvíc nás pobavil Lukáš, který má sádru a koupal se s ní. Obalil jí dvěma taškama a izolepou. Moc to nepomohlo, když to sundal sádru mohl ždímat a prsty měl uplně bílý jak mrtvola. Koupila jsem si tam hranolky k obědu a ledovou tříšť. Pak se ovšem zatáhlo a nám začla být zima. Nechápu to, doted bylo hezky a když vyrazíme na plavečák tak se musí zatáhnout. Proto jsme na sebe rychle navlíkli naše oblečení a vyrazili na vlak. Ještě jsme se zastavili v nábytku, my s Terkou jsme si vybraly manželskou postel, smích.
zajímavé okamžiky:
*Moje spálená záda, kterých jsem si všimla až ve vlaku. ÁÁÁuuuu!! Že já se nenamazala.Což znamená že mám pulku těla červenou a další neopálenou, skvělý!!
*Terky vyfocený plánek, kudy máme jít. A Kačky nakreslenej plánek, kudy máme jít. Bylo mi řečeno, že pujdeme kolem Lidlu. První co jsem udělala, když jsme se vyhrabali z nádraží byla věta': ,,hele tamhle je Billa, to neni Lidl" xD Věta nedavajíc smysl.
* Fotila jsem Lukáše a jeho bílý prsty. Lukáš: ,,To si děláš prsty" xD ano, dělám si prsty:D:D
*Moje mokré tričko, které se mi umokřilo od plavek, já myslela, že to nepromočí. No jo, víte, co znamená myslet. Šla jsem s tim vtipně mokrym tričkem v místě mého hořejšku od plavek přes město, a tak jsem vymýšlela jak dám ruce aby to nebylo vidět. Bylo to komické.
*Lukáš stříknul vodu na Lucku a ona následně spolkla lízátko xD "ty si mě málem zabil s tebou už do vody nejdu" xD
* "Šári slintáš" "Cožeeee?" Sáhla jsem si na pusu a Tereza se začala smát, myslela tím moje umočené tričko.
*Šampóóóne!!
* Záchody TOI TOI a nesnesitelný smrad na nich..
Výlet docela dobrej, až na to, že nás zradilo počasí. Až na ty záda.. A fotky sem určitě dám, až mi je zašlou. A ty fotky z poutě sem nedám anebo je sem dám a ž pozdějc, copak já vim jak se to zmenšuje, budu muset poprosit mého vysoce inteligentního(narozdíl odemě) přítele.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.